5 Nisan 2010

İkimiz de Aşık Değiliz Ne Güzel


İkimiz de aşık değiliz ne güzel....
Ayrılık istiyor canımız.
Artık hiçbir ilişkiye yetmiyor aydınlığımız...
-O şarkıya daha önce ağlandı,
O film hakkında konuşuldu
Hayır, bunları sana daha önce de söyledim-

Geçmişin gölgesinde tükenmekteyiz...
Utançtan muzdarip
Bir dağ rüzgarı yalnızlığı
Saçı başı dağıtmayan....

Aklımız karışıyor, her -aşk- dendiğinde
Ve bu düzenbazlığa ortak oluyoruz...
Evet,sana yalanlar söyledim
Evet, hergün yalanlar söylüyorum herkese
Evet, bu yanlış bir eğilim...
Hayır, pişman değilim...

Yüzleşmeye çalışmadım kendimle
Kandırdım düşlerimi...
Hiçbir caddeye çıkmıyor bu sokak
Elindeki anahtar hiçbir kilidin değil...
Seni arayanlar,
Yanlış numara deyip kapatacaklar...

Hayır bu sen değilsin...
Yüzleşmeye çalışmadın kendinle
Kandırdın düşlerini...
Hiçbir sokağı bilmiyor bu cadde...
Kapımdaki kilit hiçbir anahtarın değil...
Beni arayanlar,
Seni sorup kapatacaklar...

Yatağımda tekim, yanımda yoksun,
Uyku çok uzak, yastığım keder.
Yatağımda tekim, yanımda yoksun,
Kim terk eden, kim kalan , ne farkeder...



ocak '05

Hiç yorum yok: